Bibaleze.si

Kaj je primarna imunska pomanjkljivost?

M.K./STA
Zdrav otrok 64
30. 07. 2012 07.59

Iz ljubljanskega Kliničnega centra sporočajo, da za primarno imunsko pomanjkljivostjo oboleva vedno več otrok. Gre za prirojeno genetsko okvaro imunskega sistema, ki povzroči moteno delovanje imunskega sistema, pravi vodja službe za alergologijo, revmatologijo in klinično imunologijo Pediatrične klinike Tadej Avčin.

Bolan otrok

 

Bolan otrok
Bolan otrok FOTO: Thinkstock
Tadej Avčin, vodja službe za alergologijo, revmatologijo in klinično imunologijo Pediatrične klinike UKC Ljubljana, je za STA povedal, da je primarna imunska pomanjkljivost pri otrocih vse pogostejša, ti bolniki pa imajo zaradi neustrezne imunske obrambe pogostejše in dolgotrajnejše okužbe.
Pri teh boleznih gre v osnovi za prirojeno genetsko okvaro imunskega sistema, ki povzroči moteno delovanje imunskega sistema, zaradi neustrezne imunske obrambe poleg pogostejših in dolgotrajnejših okužb pa se lahko pojavijo tudi avtoimunske in maligne bolezni.

"Ker gre za genetsko okvaro, ne obstaja neka preventiva, ki bi preprečevala te bolezni. Pomembno je predvsem, da jih zgodaj odkrijemo," je poudaril Avčin. Pri opozorilnih znakih za primarne imunske pomanjkljivosti je navedel težje okužbe sinusov, več kot štiri okužbe ušes v enem letu, ponavljajoče pljučnice, neobičajne ognojke na koži ali v notranjih organih, ponavljajoče glivične okužbe ali težka septična stanja, pri katerih je potrebno bolnišnično zdravljenje.

Vodja službe pravi, da se ta bolezen najpogosteje pojavi in odkrije že v otroškem obdobju, del imunskih pomanjkljivosti pa se lahko pokaže šele pri odraslih bolnikih. V namen ozaveščanja širše javnosti o pomenu imunskih bolezni so v službi za alergologijo, revmatologijo in klinično imunologijo na Pediatrični kliniki ustanovili Društvo za pomoč otrokom z imunskimi boleznimi. Problem je namreč iz leta v leto večji, oboleva vedno več otrok, bolezensko stanje otroka pa je lahko zelo resno, v najhujših primerih celo smrtno.

Inštitut za varovanje zdravja RS je do 29. junija 2012 prejel prijavo o 104 primerih hemoragične mrzlice z renalnim sindromom ali tako imenovani mišji mrzlici.

Bolan otrok
Bolan otrokFOTO: iStockphoto

Svoje mnenje lahko izrazite na naši Facebook strani ali pa se nam samo pridružite s klikom na

Komentarji (64)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ateistek 31. 07. 2012 16.02
-1
Preveč čisto okolje njihovih staršev in potem naprej na nove generacije...Dokler se ne bo zgodilo, da bodo otroci začeli masovno umirati...upam, sicer, da se to ne bo nikoli zgodilo ampak tole ni ravno spodbudno..
hribovc.sn 31. 07. 2012 07.46
+1
pravjo da kozje mleko krepi imunski sistem pa še manjše verjetnosti za obolenje raka je tko da kozje mleko pit pa velik se gibat pa bomo bol zdrav
kleopatra-1 30. 07. 2012 21.42
+26
se ne čudim, kajti generacija njihovih staršev je večinoma odraščala ob abtibiotikih za vsak kašelj in se že njihov imunski sistem ni mogel razvijati, blokada imunskega sistema se pa gotovo lahko prenese tudi na otroka. Enako je s sončenjem - že malega otroka mažejo z ne vem kako visokimi faktorji brez predznanja o tem, kako škodljivi so že sami po sebi, poleg tega blokirajo naravno sredstvo za zaščito proti soncu, to je naš lastni melanin. Potem pa še otroke zavijajo v vato, komplicirajo za vsako malenkost, sterilizatorji, razkužila itd. Pustimo naravi, da opravi svoje delo, pa bomo zdravi. Farmacija bo imela manjše dobičke, ampak to ni več naš problem.
User268975 30. 07. 2012 22.01
+3
Nekje vmes je ravno prav. Tisto o antibiotikih pa je primerno za v gostilno.
stand van piesangs 30. 07. 2012 21.21
+4
Iz roda v rod bo več bolanih otrok. Enostavno zato, ker ni več selekcije (najbolj odporen preživi) in se dedno bolezni širijo iz roda v rod. Smo baje najintelegentnejša bitja pa smo najbolj sebični poskusni zajci farmaciji. Žal tako je....
User268975 30. 07. 2012 22.15
+4
Ne vem no, ne vem... 10 rodov nazaj je bila še povprečna življenska doba 40 let. Pa takrat ni blo glaxo smith klina. Nič ne zagovarjam, je pa treba splezat malo višje in pogledat navzdol. Se bolje vidi. Če smo vedno bolj bolni kako da se tako naglo širimo? Mar se ne bi morali krčiti? Od kar sem na svetu se populacija ni zmanjšala. Kje. Povečala se je za celo milijardo. Jako umiranje in bolovanje. My ass.
User496246 30. 07. 2012 22.36
+13
To nisi pomislila,da bi bilo cepljenje krivo za tako stanje. Ne, seveda ne. Na to nihče ne pomisli, ker pravijo dohtarji, da je to povsem varno. Ker oni seveda vedo, ker so študirani. Sram jih bilo. Zavestno uničujejo zdravje ljudi. Mislijo, da ne bodo odgovarjali za to. Pa še kako bodo.
User590718 02. 08. 2012 19.19
+1
Koliko pa se jih bori po uradni poti za to - preko sodišča - torej, za pravico, ker so poškodovali njihove otroke ali njih s cepljenjem?
dreko123 30. 07. 2012 20.31
+23
če jih ne bi cepili z raznimi svinjskimi cepivi, kateri vplivajo na imunski sistem, zdravje itd, če jim ne bi za vsako stvar umivali rokic z raznimi antibakterijskimi preparati bi otrok že majhen razvijal svoj imnuski sistem - temu ne bi bilo tako
User590718 02. 08. 2012 19.45
+1
Ker so tako neodporni, so bakterije za otroke dejansko lahko zelo nevarne in ker se je antibiotike prekomerno uporabljalo - pa niso temu krivi otroci ali starši, pomislimo, kdo....so te vse bolj nevarne. Zaradi sesutja naravne imunosti s cepivi, pa je le redkokateri otrok še sposoben prestati bakterijsko infekcijo brez antibiotikov in paracetamola. Obenem gre tudi za strah, da bi se ob takem poizkusu razvila revma, ali kaj drugega. dejstvo je, da je malo pogumnih- izobraženih pa dovolj- staršev, ki bi upali pustiti, da bi otrok ne bil cepljen in bi krepili njegov imunski sistem tako, da bi pustili telesu čisto naraven boj z mikrobom, pa naj bo to bakterija, sploh pa pri virusu. Gre za začaran krog, kjer gredo staršem mravljinci v kosti, ko otrok dobi vročino, saj je vse več takšnih otrok, ki le te ne prenese zaradi različnih škodnih dejavnikov, med katere zagotovo na prvo mesto spadajo cepiva in tudi antibiotiki, prekomerno predpisovanje imunskih stimulansov, kot so imunal, bronhomunal..., antihistaminiki zaradi razvoja alergij, ter seveda antipiretiki in ostalo umetno nastalo ......., in otroci dobijo vročinske krče (enostavno sploh ne prenesejo več vročine), lahko pride do blokade potenja ali izgubljanja zavesti, bledenja... Vročina je ena najosnovnejših obrambnih mehanizmov telesa v boju z mikrobi in če je telo ne prenese več, je res kriza...
mac386 30. 07. 2012 19.36
+3
Tko kot že marsikdo misli, tudi jaz mislim, da so otroci zadnjih generacij res premalo izpostavljeni naravi, da bi bili pravilno odporni. Princip odpornosti je pač tak, da se moraš najprej okužit, da potem razviješ protitelesa in si od takrat naprej odporen na določeno okužbo. Cepiva po večini isto delujejo na tak princip. Tko da, mamice, čim več otroku pustiti da sproba, tudi fizična otroška aktivnost je zelo pomembna (recimo plezanje ; stres na kosti zaradi skokov in padcev, razgibavanje med plezanjem, prebolevanje 'strahu pred višino', razvijanje ravnotežja) skratka, vse, kar otroci po naravi hočejo sprobati, bi morali (razen seveda skakanje po cestah in med avtomobili, ali pa v bližin rek itd..., kjer je nevarnost potencionirana zaradi soljudi)
User590718 02. 08. 2012 19.49
Veliko delam z otroci, pa ta teorija žal ne bo držala...ni krivo le to, zagotovo ne! Otrok je bil tri leta samo v naravi, hribih, po vseh lužah, blatu, plezal, skakal, bil svoboden...vendar se je cepil in prav to nasprotje zdravega okolja ter narave, ga je še bolj prizadelo, ker je imunski sistem še bolj aktivno odreagiral, bi bilo bolje, če bi narave ne videl, posledice bi bile manjše.
dajno 30. 07. 2012 17.52
+25
Še več antibiotikov, cepljenje za vsako figo, čim bolj pogosto umivanje z mili, uporaba parfumov, mazanje z vsemi mogočimi žavbami, jemanje tablet namesto sadja, pa smo kje smo!
User268975 30. 07. 2012 22.02
+5
in seveda branje bibaleze.si ki prinaša bore malo dobrega namesto da bi svoj čas bolj koristno porabili...
User590718 02. 08. 2012 19.50
Vlad, izobraževanje, če tudi na Bibaleze, nikoli ni odveč.
User558498 30. 07. 2012 15.35
+7
Kilavi starši, kilavi otroci ... Zemlja se bo sama znebila pofla, ki ga zdravniki umetno držijo med živimi ...
User590718 02. 08. 2012 19.51
Jerchek, da ne boš slučajno med njimi....ker, da si kilav, to sigurno drži.
Gunnar 30. 07. 2012 14.43
+23
Klasika, prihaja obdobje kilavih otrok, ker je večina staršev postalo frikov na vse sorte stvari, eni vse pretirano razkužujejo in otroke držijo v milnih mehurčkih, drugi so obsedeni z "zdravo prehrano" itn. zato nič čudnega, da se vse več tega pojavlja. In razne "vege" mamice, k se rajš nafilajo s stotavžent tableti za prehranske dodatke in nadomestila namesto da bi vsaj v času nosečnosti naredile nekaj dobrega zase in za otroke in vsaj takrat jedle normalno hrano
User791976 30. 07. 2012 15.09
+15
Ne morš tko govort :) Kaki kilavi otroki. Trg in ekonomski sistem je kilav ker omogoča takšne natege ne pa otroc.
purjakolt 30. 07. 2012 15.24
+23
Jaja, zaradi zdrave vege hrane, korenja so taki otroci, ja pa kaj še. Kaj pa obvezno cepljenje otrok na sto in en virus, tudi mamice in njihovi atiji pa nekvalitetna hrana v trgovinah, dejansko jemo in pijemo smeti iz trgovinskih polic, jemo slabše kot živali.. itd.
User791976 30. 07. 2012 15.31
+1
purjakolt. Ne zarad zdrave hrane, ampak zarad pomankanja mesa. Poglej se v ogledalo in se ozri na podocnike(zobe) in pejt v knjižnico al pa na internet pogledat da majo take zobe kokr mi mesojede zveri. Sej ce bi sam meso jedu bi tud bolan ratu(). Tud tko vegetarjanci zbolijo zarad pomankanja hranil (slabokrnost, slabe misice posledicno slabo srce)
User791976 30. 07. 2012 15.34
-1
Tud ce nebi dost zelenjave jedu bi lahko dobil avitaminozo. Clovek mora jesti meso, na pa nadomestke mesa. Pa eni vegetarjanci jejo namest mesa jajca, k ti zamasi zile. Bedarija. Men se krava nc ne smil k jem, se vesel sm k je tok dobr.
purjakolt 30. 07. 2012 15.49
+16
Branko drži se teme, govora je o imunski pomanjkljivosti otrok na splošno. Torej bi nas moralo skrbeti, kako to, da so vsa cepiva s katerimi nas filajo od rojstva naprej zatajila in celo povzročajo samouničenje organizma. Je bil to tudi mišljeni končni cilj? Depopulacija,...
Gunnar 30. 07. 2012 16.22
+1
purjakolt, "zdrava" vege prehrana je mogoče "zdrava" za odrasle, otrok pa rabi jest vse, in to še k je v trebuhu in po tem, ko odrašča torej, ko je še v trebuhu bi tudi mati, ki ga nosi takrat morala jesti vse, da s tem zagotovi dovolj vsega kar je potrebno za zdrav in normalen razvoj otroka, če pa mati med nosečnostjo je samo zelenjavo in sadje zraven pa golta 100 in en tablet, je pa pač rezultat tak kot je, slaba odpornost otroka itn.
purjakolt 30. 07. 2012 16.39
+3
Nisem opazila, da so to otroci staršev, ki živijo od prehranskih dopolnil (vem da so sintetična dopolnila strup, ni mi treba tega razlagat), torej je ves strah odveč.
Gunnar 30. 07. 2012 16.49
-7
seveda nisi opazila ker to so v članku zamolčali ampak dejstvo je pač, da je takih trendovskih mamic vse več, ne bom jedla tega, ne bom jedla onega, to je strup, tega tudi moj otrok ne bo jedel, posledično imaš pa pač že kilave novorojenčke in podhranjene ali slabo hranjene malčke, ker jih starci že v štartu futrajo samo s solatkam in breskvicam, ostalo pa izpuščajo iz jedilnikov, ker če oni tega ne jedo in je "nezdravo" tudi njihovi otroci ne bodo jedli drugega kot jedo starši sami, zakaj pa misliš da je prišlo do smrtnih ali skoraj smrtnih primerov otrok ravno pri veganih in vegetarijancih? samo zato ker so fanatično obsedeni z bullshitom, ki ga poberejo na netu in potlej to forsirajo ostalim, tako družbi kot družini, ne vidijo pa tega, da so oni odrasli in odgovorni sami zase in se sami odločajo kaj bodo jedli in česa ne, otroci pa pač potrebujejo za svoj zdrav in normalen razvoj raznoliko in raznovrstno hrano pa s tem ne mislim 10 vrst solat, paleto oreškov, košarico sadja ampak, da jedo vse od a do ž, ko so pa dovolj razviti, se pa lahko potem že sami odločajo kaj bodo in česa ne bodo jedli in če malce pogledaš skozi zgodovino so bili ljudje vedno najbolj krhkega v tistih obdobjih, ko so imeli pomankanje določene hrane ali pa v obdobjih kot je sedaj, ko se večino folka samo afna s hrano, izvzeti razni bolniki, ki zaradi bolezni morajo imeti prilagojene diete.
Saso Kotnik 30. 07. 2012 17.12
+6
gunnar in branko....22 let ne jem mesa, pa vam še zmir lohk kvalitetn j.... m.... ! žrita kar hočeta, s tem si inteligence ne bosta dvignila, niti tiste kilave kranjske med vašima pršutoma.... :) nikoli dokončana zgodba, kilavi so samo zaradi tega ker majo omejene starše, kot npr. vidva (upam da nimata otrok)...lp
Gunnar 30. 07. 2012 17.23
+0
aja saško, pa jst lih ne bi verjel floskuli, da vege hrana zvišuje Iq ker ga ne torej tud če ješ samo zelenjad nisi nič bolj pameten oz. inteligenten od drugih, je pa znanstveno dokazano da pač možgani potrebujejo za normalen razvoj in delovanje živalske beljakovine, ker pač niso sestavljeni iz kepe trave, da bi potrebovali rastlinske
User757063 30. 07. 2012 20.32
+2
Gunnar a nam lahko navedes en vir o teh znanstvenih dokazih?
User268975 30. 07. 2012 22.03
Eh... eni pa smo neka X generacija očitno ker ne pretiravamo z ničemer... pa niso vsi nabasani z antibiotiki in v vatico zavijajo... alo!
User757063 30. 07. 2012 13.33
+40
En kolega ma za ženo medicinsko sestro, ki ima hudo poklicno motnjo. Vse razkužuje, res čisto vse. Če je kdo na obisku, gre s spitadermom in poškropi vse kljuke in pipe po stanovanju. Otrok pa nonštop bolan. Svašta.
User273153 30. 07. 2012 13.58
+13
Itak, ker misli da ve da dela dobro, povzroča slabo...
User791976 30. 07. 2012 15.07
+11
Če otrok ni izpostavljen "umazaniji" dobi alergijo. Naprimer premajhno izpostavljanje cvetnemu prahu ali navadnemu povzroči alergijo. Otrok zato daje roke v usta, da si ustvari obrabni mehanizem pred tujki (imunski sistem). Če v stanovanju ni prahu, je večja verjetnost da bo otrok dobil alergijo na prah.(pršice)
Majcholyna 30. 07. 2012 16.08
+4
@BigLebowski, tudi jaz poznam nekaj takih medicinskih sester :) Ene so res "užasno" bolne na razkuževanje, k sreči moja mama ne spada med njih :D
Uporabnik232871 30. 07. 2012 12.26
+54
Ne smeš to, ne smeš ono, samo notri za televizorjem, pusti to, pusti ono. Ja kaj pa je potem za pričakovat? Te bolezni so samo posledice našega neprimernega ravnanja z otroki in naravo. Še kakšna nepravilna prehrana in ležanje na balkončkih, še malo doda svoje, ane? Igrat, umazat, razbit, ustvarit, čutit, ... tega manjka.
User917954 30. 07. 2012 12.59
+9
se totalno strinjam stabo rkj.
User400442 30. 07. 2012 12.21
+32
sej ni čudno, če otrok ni star še 2 leti, pa je že tono sirupov spil, pa mamica pozna polovico lekarne.... walda da ni odporn na nič :S
nevica 30. 07. 2012 11.45
-1
Kaj je sedaj to? Dedni AIDS?
nevica 30. 07. 2012 12.01
+9
Aids je odpoved imunskega sistema, gre za sindrom. Lahko bi ga povzročilo tudi kaj drugega, ne ravno virus. Kristus, kaj nekateri pa res nič ne razumejo.
User590718 02. 08. 2012 19.53
Jaz mislim, da ne gre za dedno zadevo, ampak spremenjeno genetiko, na katero so vplivali psticidi, ki so jih zaužili starši ( dokazano vplivajo na genetiko, potem je tu še radiacija...) in pa umetno draženje imunskega sistema in guala...
User916181 30. 07. 2012 11.39
+62
Pustite otrokom, da so umazani, da se valjajo v blatu, da jedo pesek (ja celo tistega iz odprtega peskovnika polnega doggy pooja) in nehajte razkuževat vsako malenkost!
nevica 30. 07. 2012 11.47
+5
Saj članek ni o alergijah! Amapak o genetski spremembi imunskega sistema. Pri alergijah je imunski sistem celo malce preveč natančen.
nevica 30. 07. 2012 12.02
+0
Primarna imunska pomanjkljivost? Kaj pa je primarni imunski sistem? Vranica in podobno...ane, neodvisen je od imunskega spomina... Človek je imunsko pomanjkljiv na marsikaj in odpornost za nekatere okužbe pridobi, za nekatere pa ne. Pri smrtnonevarnih boleznih cepljenje pouči imunski sistem hitro prepoznati sovražnika in pripraviti ustrezno orožje. Zelo slabemu imunskemu sistemu pa tudi cepljenje slabše pomaga, ker nima česa poučevati.. To je tako, kot če bi nesposobnež hotel delati doktorat.
gaspercaa 30. 07. 2012 12.50
+7
hehe me spominja na mojo otroštvo, ko smo skozi celo poletje bosi hodili na okoli, celo smo stopili v kurji drek, pjeee je blo fajn :) res je, se strinjam, malo "dreka" morjo tut pojesti, da so bolj odporni!
User268975 30. 07. 2012 22.10
+1
Mav umazanije ne škodi. To je treba vedet, ne pa da je treba čisto vse pojest. Sej super, samo ko otrok dobi gliste in ga šraufle da misliš da ga bo na pol pretrgalo in se to zgodi že 3x, potem mu seveda daš še malo dreka za pojest ki bo pregnalo gliste? Itak. Mislim da takrat vsi hitijo po vermox k zdravniku in da je potem igranje z umazanijo vsaj zmerno. Tako kot eno tono naravnih vitaminov škodi, tako tudi ena tona dreka. Je treba bit zmeren.
User590718 02. 08. 2012 19.58
To nima veze, še vedno se otroci valjajo po umazaniji, to se ne toliko spremenilo, saj je jasno, da večina tako razmišlja, samo ti, ki so bolni, se tako ne morejo valjati, saj je ogroženo njihovo življenje, ja, če gre za dedno stvar, so se s pomanjkljivostjo že rodili, in so ja neodporni že od trenutka kukanja v ta svet. Poj jih pa valjajte po blatu, ja, seveda, da se znebite bremena skrbi za takega sončka, kajne? A ste vsi čudni...
User273153 30. 07. 2012 11.32
+37
Kako prirojeno napako, nahajte folk strašit in otroke silit v neka cepljenja... Glavno razlog so cepiva ki jih dajete otrokom..
goko 30. 07. 2012 11.42
-9
heh kakšen odgovor, si me kr nasmejal:), kaj pa ima primarna imunska pomanjkljivost z cepljenjem, prosim razloži
gozdar1 30. 07. 2012 11.44
+0
Kje v članku , kdo omenja kaksno cepljenje? Upam , da se zavedas koliko otrok so vzele bolezni kot je npr. otroška praliza,.. pred izumom cepiva.
User273153 30. 07. 2012 12.06
+25
Kaj je primarna imunska pomanjkljivost??? Boš trdil da otrok z svojim imunskim sistemom in materinim mlekom nista dovolj za njegov normalni razvoj??? Boš rekel da človek ve bolje kot narava... Stopnje bolezni, ki jih "zdravijo" s cepivi sicer pada (in ne nujno zaradi cepiv), stopnja kroničnih bolezni poa narašča v koraku s cepljenjem.. In ta cepiva načelom apospešujejo proces avtoimunskih bolezni... Tega ne bo noben dohtar priznal ker jih farmacija plačuje po številu administriranih zdravil... Ne mislim se poglabljat v neko znanost ker nisem znanstvenik, po drugi strani pa tudi nisem slep, nor ali nepismen... Nihče ne omenja cepljenja??? Uuuuuu kaj pa če je trik ravno v tem????
User273153 30. 07. 2012 12.09
+15
Pa še nekaj, samo poglejte kaj dela recimo družina Gates v afriki, in koliko primerov otroške paralize se je pojavilo od kar so začeli otroke cepiti proti njej???
goko 30. 07. 2012 13.23
+0
če ima primarno imunsko pomanjkljivost mu mleko ne bo pomagalo, tudi cepiva ne oz. temu nič ne pomaga,
User273153 30. 07. 2012 13.42
+18
Nataša Toplak, dr. med.: »Z maminim mlekom otrok dobi prav vse hranilne sestavine, ki jih potrebuje za zdrav razvoj, če le ima mati tega v izobilju. Otrok mora dobiti zadostno količino beljakovin, maščob, sladkorjev, oligoelementov, mineralov in vitaminov. Pomembno je, da se mati zdravo, uravnoteženo prehranjuje. Hkrati pa je za otroka pomembno, da ima dovolj fizične aktivnosti, spanja, pravilno prehrano, kar vpliva na zdrav razvoj imunskega sistem.. In če mati tega nima v izobilju, glede na to s kakšno plastiko se folk prehranjuje itd... že imamo vzrok za nastale težave... Ne mi govorit da predelana, sprešpricana hrana in neka preventivna cepljenja ne zbijajo oz. okvarijo imunskega sistema matere ki tega prenaša na otroka ki je kasneje kot praviš (okvarjen), ker imam miljon člankov ki dokazujejo ravno to. Sicer pa je to samo moje prepričanje, sam imam otroka je star 28 mesecev vsak dan vsran do vrata in do danes ni imel ene PRAVE bolezni razen mokrega noska ki pa ga s čajem čez noč reši. No, naš glavni moto pa je zdrava hrana, in čim manj zdravnikov po nepotrebnem, še posebaj če ti oni nekaj svetujejo kot preventivo.
User273153 30. 07. 2012 13.48
+22
Pa ne kritiziram stroke da ne bo pomote, ampak ob dejstvu da ti zdravnik zamolči kakšno podrobnost zato ker mu zbornica ne dovoli? Kje smo potem??? Kaj je bilo s ptičjo gripo, ali pa HPV-jem.. Prej se je nekdo razburja z otroško paralizo... DOKAZANO vzrok so pesticidi, povečano število oslovskega kašlja ravno pri cepljenih otrocih.. itd... Noben zdravnik okrog tega ne pove polne resnice da so recimo cepiva oslabljeni virusi in da je še toliko večja možnost okužbe itd...
User273153 30. 07. 2012 13.54
+19
Ko si sterem roko ali zvijem gleženj sem takoj pri zdravniku, ko pa je bolezen, najprej babičina kuhinja in šele kasneje zdravnik...
purjakolt 30. 07. 2012 16.43
+9
Bravo Geronemo, se podpišem pod tole:)
User590718 02. 08. 2012 19.59
Goko, glede primarne imunske neodpornosti in cepljenja, vemo, da to ni prva generacija, ki se jo cepi, kajne, veva pa tudi, da cepiva lahko imajo vpliv na genetiko. In guala, odgovor je tule...
User590718 02. 08. 2012 20.02
Gozdar 1 - ja, imaš prav, zagotovo je korist množice opravičljiva s posameznimi žrtvami ( tako se zagovarjamo), ki, kot je že bilo dokazano, boste našli, če malce pobrskate po spletu, in sicer po strokovnih straneh, nastanejo, zaradi cepiva proti paralizi, zbolijo za cerebralno, ki jih trpinči, dokler živijo, kajne? Pa nisem nasprotnik cepljenja, samo veliko berem in iz slame vzamem plevel...
User590718 02. 08. 2012 20.05
Geronemo, se strinjam!
Bibaleze
Bibaleze
SLEDI NAM:
Bibaleze.si
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2024, Bibaleze.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1071