Bibaleze.si

Družina Podlesnik ima 11 otrok!

M.K.
Novice 130
02. 04. 2013 08.03

Tudi v vaši družini v poletnih mesecih praznujete pet rojstnih dni? Podlesnikovi pa pravijo, da poleg teh svečke še štirikrat pihajo spomladi, dvakrat jeseni in dvakrat pozimi! A tako bo le do maja, ko se jim bo pridružil novi družinski član!

Družina Podlesnik - 5


Za naš portal je spregovorila 22-letna Monika Podlesnik, najstarejša izmed otrok, ki pravi, da najmlajšega člana šele čakajo. Družina se bo namreč v mesecu maju povečala za bratca ali sestrico.

Družina Podlesnik
Družina PodlesnikFOTO: osebni arhiv

Monika pravi, da so povsem povprečna družina, v kateri vladata ljubezen in harmonija, pride pa kdaj na njihov urnik tudi kakšen prepir. ''Kot v vsaki družini imamo tudi mi kakšen nesporazum in nastanejo nesoglasja. Veliko ljudi, vsak svoj karakter, vsak s svojim mišljenjem. Drugače pa smo povezani in v konfliktni situaciji najdemo skupni jezik,'' pravi Monika in dodaja, da ''če se že zameri, se tudi hitro odmeri. Je pa tako, da znamo nagajati, vendar mislim, da nismo preveč zahtevni in težavni.''

Družina Podlesnik - 4
Družina Podlesnik - 4 FOTO: osebni arhiv


Vrtec, šola, kuhanje, igra, učenje, pospravljanje … vse je v dobri organiziranosti!

''Kako vam uspe?'' je vprašanje, ki so ga Podlesnikovi vajeni slišati. In naj se zdi še tako nenavadno, vse je v dobri organiziranosti. Monika pravi, da se njihov delovni dan začne okoli 7. ure – eni vstanejo malo prej, drugi malo pozneje, vse je odvisno od šolskega oziroma vrtčevskega urnika ter predavanj. Naša sogovornica hodi na višjo šolo, njene sestre Erika, Veronika in Branka pa v srednjo, zato imajo precej nestalen urnik, ki jim omogoča, da včasih mami Angelci pomagajo v vrtec peljati najmlajše – Gašperja, Valentina, Gregorja in Jerneja. Žiga, Matej in Alenka obiskujejo osnovno šolo in jih pride iskati šolski avtobus, tako so ob pol osmih zjutraj pripravljeni na postaji. Popoldnevi so različni: medtem ko ene čakata igra in zabava, se morajo starejši učiti in pisati domače naloge. Super je poleti, ko prevzamejo skrb še za zajčke, sicer pa si čez leto težko omislijo še kakšnega hišnega ljubljenčka.
 

Toliko otroških sobic je treba tudi pospraviti!

Monika pravi, da imajo štiri otroške sobe: ona si jo deli z Veroniko, Žiga in Matej imata svojo, Branka, Alenka, Gašper, Valentin, Gregor in Jernej pa spijo v eni sobi in nimajo niti malo interesa, da bi vsak spal v svoji. ''Še tako je, da se vsi stiskajo v eni zakonski postelji, pač imajo se radi,'' pravi naša simpatična sogovornica. Pri tako številčni družini dela nikoli ne zmanjka, je pa res, da strmijo k temu, da vsak pospravi za seboj: ''Čez dan je to malo težje, tako da ponavadi pospravljamo zvečer, ko gredo otroci spat.''
 
'Našo mami bo težko prekositi!'

Pravi Monika, ki želi imeti veliko družino. ''Tega sem navajena, zato ne dvomim, da je sama ne bi imela. Je pa tudi tako, da si vsak pojem ''velika družina'' drugače razlaga. Mislim pa, da bo mami težko delati konkurenco,'' je smeje naš pogovor zaključila Monika.

Družina Podlesnik je v soboto, 30. marca 2013, gostovala tudi v Vid in Pero šovu, ki vas zabava vsako soboto na POP TV, kjer koli in kadar koli pa na VOYO.

VIP
VIPFOTO: VOYO

Svoje mnenje lahko izrazite na naši Facebook strani ali pa se nam samo pridružite s klikom na

Komentarji (130)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Milan Koleznik 22. 05. 2013 15.58
+0
po mojem je tolikšno število otrok preveč,a ko so že ni,ampak trpijo starejši otroci ko nimajo pravega otroštva,in je spet noseča,vsak kakor želi,a kar je preveč je preveč za otroke sam,mati pa oče pa tako odločata sama..
lucika24 07. 05. 2013 16.37
+1
Mene pa prav zanima kako tole finančno spelejo k mi tud prbližn ni jasn..
bondxyz 19. 04. 2013 10.20
+1
A ta tip bi naj imel ljubico? O fuj, katera bi tega hotela...
User735459 03. 04. 2013 23.59
-1
kak so lepi...iiiiiiiii
User545555 02. 04. 2013 18.32
-1
Super, odlično. Sama imam zelo rada otroke in zato menim, da jim bom huda konkurenca :) :)
Amethist 02. 04. 2013 09.43
+13
Sam eni mate pa neokusne komentarje da kr glava pece. Ceprav se naceloma strinjam, da so vec kot trije otroci prevec, mislim, da je to njihova osebna zadeva in se prav nikogar ne tice.
Maša Štefe 01. 04. 2013 17.17
+18
Pred 100 leti je bilo to nekaj običajnega. In še danes ni s tem nič narobe, dokler se imajo fletn. :)
User490089 01. 04. 2013 11.31
+4
..kar tako naprej.....
tomoslaura 01. 04. 2013 10.25
+18
dejte prve komentarje prebrat...dnarja ma ta familiya res OGROMNO tudi v nepremičninah. Otroci lepo živijo, le da morajo starejši mlajše vzgajat, ker drugače ne gre. Tisti, ki šimfate zakaj jih imajo toliko..poglejte saj vi od te novice nimate NIČ. Dejstvo je, da si še več otrok lahko privoščijo, se pač ne bojijo, da bi mama bog ne daj zbolela.
NotMe 01. 04. 2013 11.23
+2
Upam, da imajo razen vikenda na Kalu pri Stični in hiše na Trinkovi, ki je dobesedno pod avtocesto še kaj. Ti dve nepremičnini skupaj namreč nista vredni 200. Stari oče je imel smolo pri nakupu parcele, kupil na Dolgem mostu, kjer so mu 75-ga speljali čez glavo avtocesto. Če bi izbral kilometer in pol proč, bi bil v Rožni Dolini in zemlja bi bila zaenkrat nekaj vredna.
šlogar 01. 04. 2013 08.36
+1
In Admin, zakaj si me brisal? Ker sem povedal svoje mnenje in mogoče še tisočev.
User500868 02. 04. 2013 15.57
+4
Nisi edini, ki je imel zbrisan komentar. Ni vazno, na kako lep nacin poves, da ti 11 otrok ni noben dosezek, kvecjemu obratno, ce se admin ne strinja s teboj, pac brise.
ffet 01. 04. 2013 07.13
+10
Lepo, ampak kako jih preživijo toliko
.::. 31. 03. 2013 21.29
+10
mater, že dolgo nisem videl t.i. "lovačkega art decoja", sploh pa ne v "modernem" stanovanju :D đizs. a verni so tudi, če jih je 11? kolikor bog da
User980661 31. 03. 2013 18.45
+50
Pa kaj je z vami, ljudje? Znašate se nad tole številčno družino, kot da so nas oni pahnili v recesijo. Se sploh zavedate, kako redke so tolikšne družine v Sloveniji? Velika večina prejemnikov socialne podpore so brezposlni odrasli. Pa še to za državo sploh ne bi bilo grozljivo, če ne bi bilo raznih tajkunov. Nad njimi se znašajte, oni so ukradli neštetokrat več kot tale družina dobi v dodatkih.
User625458 31. 03. 2013 19.57
+7
Bravo!
NotMe 31. 03. 2013 20.42
+11
Izpis iz Ajpesa na Bizi.si, prihodki podjetja Podlesnik iz prodaje 11.801, dobiček/izguba -4.937. Nihče se ne znaša, se pa vsi sprašujemo, kako so ljudje lahko tako lahkomiselni. Velika družina so zame že štirje, pet otrok, ne pa dvanajst, lepo te prosim. Že mogoče, da je parketarstvo šibalo, dokler se je gradilo in da se je zdelo lahko preživet toliko otrok. Kaj pa, ko pipa usahne? Zelo grda primerjava - ampak tole je enako, kot bi vzel 4000 kredita na mesec za nadaljnih 25 let, ko posel cveti.
User980661 31. 03. 2013 20.47
+21
Kaj pa če so podedovali bogasttvo? Bizi.si ti ne daje vpogleda v njihovo finančno stanje, temveč zgolj v finančno stanje nekega očetovega podjetja. Nisi vseved. Obsojaš. Znašaš se. Sram te je lahko. In ponavljam, tudi če dobivajo vse možne dodatke ni znesek tega nič proti temu, kar so nakradli tajkuni. Kaj pa nad njimi, se znašaš kdaj?
NotMe 31. 03. 2013 20.49
+2
Teta iz amerike ha? Ne skrbi, gneva imam za tajkune dovolj. Tole niti ni zloba, ampak le zdrava skepsa.
NotMe 31. 03. 2013 22.11
+2
Res upam, da imajo vsak kak milijon na strani, minimalno, če hočejo vsakemu otroku pomagat vsaj do ene garsonjerice, sploh ker živijo v Ljubljani, dvomim, da bo deca pripravljena oditi iz mesta. Si ne predstavljam, da bi 22-letnica imela našparanih 100 jurjev za stanovanje, niti da bi vzela kredit.
Amethist 02. 04. 2013 09.37
+3
in kaj vas to briga kolk majo v zepu?
User1032688 02. 04. 2013 11.38
+4
Tut moja 22 letna sestra nima našparanih 100 jurjev za stanovanje Skis, pa sva samo dva...poleg tega kje pa piše da MORAŠ imeti stanovanje, saj si lahko v podnajemu, pa ti nič ne manjka, s sabo ne vzameš nič! Poleg tega če primerjaš druge države ima SLO preveč lastniških stanovanj in hiš itd. Pač najameš in čez 20 let ko otroci odrastejo se preseliš v nekaj manjšega, pride poplava (plaz, požar, potres) te ne zanima, spokaš stvari in se preseliš. Ali pa celo živeljenje plačuješ kredit, seveda nimaš za zavarovanje in nakoncu ti bajta zgori....NE HVALA sem rajši v najemu, ki odgovarja moji trenutni situaciji (samska oseba, otroci, vnuki) in imam denar raje dajem na knjižico in si privoščim kakšno potovanje v zimskem času za kak mesec v tople kraje s celo družino kot pa da imam bajto.
NotMe 02. 04. 2013 16.58
+1
Matjaž, oprosti, ampak niti slučajno ne preživim s 800 evri na mesec v najemu (najemnina 300, + stroški 150, + benz 100, za hrano obleko, vse ostalo, tudi za posel, mi ostane 250 na mesec). Pa odpikam 300 evrov prispevkov vsak mesec + dohodnina. Blagor tebi če folgaš. SI veliko povedal o sebi - naštepal bom otrok, kolikor hočem, potem pa se naredil reveža. Financiramo pa naj zaposleni v gospodarstvu, hvala ti lepa!
NotMe 02. 04. 2013 18.05
+1
Pa še to, lastniško stanovanje / hišo / parcelo lahko vsaj prodaš in se preseliš, pa si spet sam svoj gospod. Se pač seliš, prodaš garsonjero, nekaj dodaš, kupiš 3-sobno, prodaš, še nekaj dodaš, greš v majhno hišo na periferiji, ko otroc odrastejo, prodaš, si kupiš enosobno stanovanje in še garsonjero za otroke. Takole pa bi za najem enega 2 sobnega stanovanja zmetala skozi okno 8000 evrov na mesec, v 20 letih 160.000. Morda se ti izplača imeti denar na knjižici pri naših nenormalnih obrestih 5%, v Švici ti dajo 0,5%, Avstrija 2%. Ti več požre inflacija. Če si pa tak bulo, da ne zavaruješ imaš pa za kredit, ti pa itak ni pomoči!
NotMe 02. 04. 2013 19.18
+0
8000 / leto
User1004270 31. 03. 2013 18.37
-22
Za vsako tako družino, večje davke! Ne pa da se mi matramo zarad ljudi k delajo otroku po postopku Kukr jih bo bog dal..... Najhuj je pa to da njihova mati ni mati ampak leži na kavču otročki pa drug drugemu pomagajo, se oblačijo si sami kuhajo.. Sramota, v take bi mogla socialna poseč...
Tomaz_S 31. 03. 2013 22.58
+0
Dva starša, 14 davkoplačevalcev. Edino prav, da država takim pomaga, saj bo večkratno nazaj dobila.
NotMe 01. 04. 2013 06.24
+6
če bodo vsi dobili zaposlitev in ne bodo na brezposelni ali šli v tujino.
User1032688 02. 04. 2013 11.42
+3
trnuljčica predvidevam da še nimaš otrok ali pa jih ne moreš imeti in ti gredo taki v nos...zakaj pa ne imeti veliko otrok to je nekaj najlepšega kar se ti lahko v življenju zgodi.
HRUUSKA 31. 03. 2013 17.36
+11
Tudi zaradi takšnih je moja plača veliko nižja, kot bi lahko bila in posledično moja otroka prikrajšana. O takšnem domu pa lahko samo sanjamo. Pa pošteno delam vse od 18. leta.
User980661 31. 03. 2013 18.35
+10
Zaradi takšnih? Ne bo držalo. Se sploh zavedaš, kako redke so tako množične družine v Sloveniji? Tvoja plača je veliko nižja kot bi lahko bila predvsem zaradi krvosesega kapitalizma. No saj, tem bolj bo padalo število rojstev, tem večja bo verjetnost, da sploh ne boš dobival pokojnine. Celi sistem se lahko sesuje. Pa ne potem jamrat.
NotMe 31. 03. 2013 18.56
+4
Omenjaš sistem - pa misliš, da bi sistem vzdržal, če bi imela le recimo vsaka peta družina pol toliko otrok? In bi vsi na ta način? Saj, lepo, romantično, mamica doma, skrbi za naraščaj, kaj pa ko otroci odrastejo? Spodaj je lepo napisala ena iz pol toliko velike družine - ko otroci odrastejo se šele začnejo težave. Bo služba? Kje bo? Bo za najemnino? Na dediščino ne računaj, na streho pri starših pa tudi ne!
User980661 31. 03. 2013 19.05
+13
Pa kaj sanjaš ti? Skis, poglej realno situacijo. V Sloveniji se na leto povprečno rodi cca 17.000 - 18.000 otrok. Tudi če bi VSAK otrok prejemal dodatek bi bil državni dolg manjši, če v naši državi ne bi bilo svobodnjaških lopovov (tajkunov), in pa seveda korupcije in nepotizma, kar je slednje sploh omogočilo.
NotMe 31. 03. 2013 19.11
-1
Zakaj mešaš politiko v debato? Nihče ne trdi, da nismo v buli zaradi gospodarskega kriminala at it's best, pravimo zgolj, da takšno "šlepanje" ni primerno. Zrno na zrno, saj veš! Verjetno imaš enako rada zagorele dolenjce.
User980661 31. 03. 2013 19.16
+2
Jaz politike ne mešam nikamor. Sama od sebe se bistveno odraža v mnogo stvareh. Ignorirati to dejstvo je naivno.
NotMe 31. 03. 2013 19.22
-4
Glej, tudi, če bi Slovenija ne bila na beraški palici, ne zdi se mi pošteno biti dobesedno plačan, ker imaš otroke. Pika.
User980661 31. 03. 2013 19.27
+5
Glej, meni se pa ne zdi pošteno, da starajoča se populacija pričakuje, da se bo država zadolževala in jim izplačala pokojnino. Tem manjše bo število rojstev, bolj se bo za tvojo pokojnino država zadolževala. Ne zdi se mi pošteno. Pika.
NotMe 31. 03. 2013 19.35
-10
Pravim, da je potrebno spodbujati rodnost cca 2 otroka na družino. Odpreti delovna mesta za te otroke. In hkrati pošteno dvigniti upokojitveno starost! Jasno, ljudje so šli v penzijo pri 55ih, pri 65, 70 so pomrli. Danes je PDŽ 82 let, čedalje manj je fizičnega dela, ljudje pri 65 kot rožice. Manjka nam medgeneracijskega sodelovanja! Zakaj ne bi mogel 65 moški še naprej delati na primer na gradbišču? Naj pomaga pri meritvah, naj uči zelence, naj sodeluje s svojimi izkušnjami.
User980661 31. 03. 2013 19.56
+18
Se strinjam. 2 ali 3 bi bilo lepo povprečje. Realnost je pa pač nižja in še pada. V vednost - da se populacija ohranja je potrebno povprečje 2,5 na žensko (pri povprečju 2 se populacija niža/stara - zaradi smrti v otroštvu in ljudi, ki nimajo potomcev). V Sloveniji pa je v povprečju na žensko še manj kot 2 (je cca 1,4), kar je žalostno. Še bolj žalostno pa je dejstvo, da so pod člankom ene prisrčne redke množične družine komentarji bolj sovražni kot pod članki o Tovšakovi.
Tomaz_S 31. 03. 2013 23.00
+3
Skis 31.03.2013 18:56:16 2 Omenjaš sistem - pa misliš, da bi sistem vzdržal, če bi imela le recimo vsaka peta družina pol toliko otrok? In bi vsi na ta način? Saj, lepo, romantično, mamica doma, skrbi za naraščaj, kaj pa ko otroci odrastejo? Spodaj je lepo napisala ena iz pol toliko velike družine - ko otroci odrastejo se šele začnejo težave. Bo služba? Kje bo? Bo za najemnino? Na dediščino ne računaj, na streho pri starših pa tudi ne! Skis: seveda bi sistem vzdržal, veliko bolj verjetno kot obstoječi. Več otrok, več davkoplačevalcev, več denarja za tvojo penzijo.
IvanaO 01. 04. 2013 10.07
+0
Dej Svetlana zdej se pa že umiri malo. kdo je rekel da so oni krivi za rececijo? Nihče. Drži se niti pogovora ki jo imajo nekateri, ki s(m)o ti predložili dejstva. Ti pa kar nekaj na pol. Prav je da ima vsa svoje mnenje, a nekateri tukaj ki smo pokomentirali govorimo preverjene stvari. Si morda ena izmed te družine ali njihov advokat da se tok vlečeš zanje????
User1032688 02. 04. 2013 11.47
+1
Ne rabi biti njihov advokat ali karkoli drugega da bi se vlekla zanje...zaenkrat imam sam 2 otroka in delal bom na tem da jih bo čim več...kolikor se bo žena strinjala :) Nam je fino, denarja mamo dovolj, nič nam ne manjka, kar pa država da je pa še toliko bolje, se bomo že naredili revčke da bo družinski proračun še bolj poln in takrat se bomo smejali vam ki se pritožujete čez velike družine.
IvanaO 02. 04. 2013 16.53
-1
Mene bi bilo sram, da bi bila tvoj otrok ali pa tvoja partnerka, ob takih komentarjih...
binmister 31. 03. 2013 15.41
+23
Ta stara res nimata kontrole nad sabo .Otroke pokajo kot za stavo še malo pa bo rodila že najstarejša hči .
NotMe 31. 03. 2013 16.42
+22
Točno to. Dvomim, da bi lahko preživljal ata s svojim parketom toliko otrok, samo hrana za enega je minimalno 200 evrov na mesec, kje je še vse ostalo. Otroški dodatki, gospodinjstvo matere in takšne fore gredo iz proračuna. Že mogoče, da lahko smatramo to za "dolgoročno naložbo" države, ki se bo začela vračati čez 25 let, ko in predvsem ČE se bodo otroci zaposlili in začeli ustvarjat BDP. Ne da sem črnogled, vendar nekako dvomim da se bo investicija povrnila :( Tisti, ki pravite, da nas nič ne briga od česa živijo - dokler odbrenkava vsak mesec prispevke in na koncu leta še dohodnino, me še kako briga!
User936468 31. 03. 2013 17.19
+16
Če imajo te starši kaj so jajca! Mi2 z mojo pa razmišljava kako bomo z 1 samim otrokom shajali. Tukaj pa 11 oz 12 in mislim, da še ni konec.
zoobkozob 31. 03. 2013 17.25
-3
skis,hrana za enega je 200evr,a si ti kaj bolan,a pri vas otroci jejo samo kaviar,drugače jim pa tko nedaš nč zraven in ne piši takih bedarij
NotMe 31. 03. 2013 17.35
+12
zoob, zakaj bolan? Zajtrk en jogurt - 40 centov, kruh 20 centov, rezina sira 30 centov, pomaranča 30 centov. Kosilo - 15 dek purana 1 evro, njoki (100g) 20 centov, zelenjava 80 centov, juha 30 centov. Dve malici - pa če sta samo žemlja s poli salamo in jabčk in ta mal fruc je to 1,8 evro. Večerja mlečni riž je mleko 30 centov in riž 10 centov. Pa si nad 160 evri. Kje vidiš kaviar, res ne vem. Nismo kupili nobenih kosmičev, nobenih čokolad in piškotov. Nismo imeli nobenega izleta, kjer si je moral kupit pico za 5 evrov. Pojasni otroku, če moreš, naj odpiše Milko. Kako jim ne dam? Vsak mesec dava skoraj 800 evrov prispevkov (2x380)
zoobkozob 31. 03. 2013 17.55
-4
mal se ustavi,kje pa kupiš jogurt da je 40 centov,liter sadnega stane 89centov,1kg kruha 1,10evr,skuhaj čaj,je bolj zdrav kot sladka sadna voda,ki jo imanujemo fruc,za zajtrk mu tudi lahko kdaj daš kakav in kruh,zelo dobro pa še zdravo,drugače pa res nočem solit pameti,ampak,če jih imajo naj jih imajo,saj jih sami preživljajo,ti pa tudi svoje
NotMe 31. 03. 2013 18.12
+5
MU 180g je 37 centov, POL LITRA mercatorjevega pa je res tvojih 0,86 evra. Ja, tu pa ta kakav in kruh, samo ali vidiš v tem vse vitamine? Sadje in zelenjava so dragi kot pes, in dvomim, da imajo mati ob 11 otrocih čas še okopavat vrt. Oprosti in niti slučajno jih ne preživljajo sami, mati je gospodinja in dobiva dohodek iz proračuna, poleg tega pa vlečejo otroške dodatke vsaj od 140 do 240 evrov na mesec - tudi iz proračuna. Ja, lahko je rečt brigaj se zase in preživljaj svoje. Si se vprašal/a, kaj bo s familijo, ko Slovenija bankrotira?
NotMe 31. 03. 2013 18.15
+3
Sploh pa - poglej na bizi.si. Ali full dobro skrivajo prihodke od prodaje, ali pa so v taki buli, da si še misliti ne moremo. Iskreno upam, da sem falil Podlesnika.
bondxyz 31. 03. 2013 22.08
+6
Hrana za enega je lahko 200 eur, midva dava dva vsaj 400 mesečno... Govorim o kvalitetni hrani, pa mogoče enkrat mesečno kosilo za 6 ljudi. In nanese. Pa pojeva malo, ampak ogromno zelenjave, ki je svinjsko draga... Ena paprika je 50 centov, npr... Sicer poskušam šparat pri hrani, amapk ka rne gre in sem vedno slabe volje, ko pridem iz trgovine, ampak res mi pa ni, da jem junk... Ko bo situacija drugačna, bo seveda pač drugače----
FARES 02. 04. 2013 12.09
Sej je že rodila a niste vidli?
NotMe 31. 03. 2013 15.30
+28
Neodgovorno, sploh pri takšni nezaposlenosti med mladimi. Saj gre nekako spravit otroke čez osnovno šolo in študij, kaj pa potem? Poglejte, koliko 25-letnikov se je po študiju vrnilo domov, pa ne zato, ker bi bili nesposobni ali pa leni, pač pa zato, ker s plačo 600, 800 evrov ne morejo preživeti (najemnina, položnice, bencin, hrana, vstopnica vsaj za kino? Ah, to slednje pozabi!), če sploh je ta borna plačica! Eden, dva otroka imata - grdo rečeno - vsaj nekaj od dediščine, ali pa vsaj možnost reševanja stanovanjskega problema doma na podstrešju. Bosta prav tako lepo, če ne lepše, skrbela za starše, ko bodo imeli 8 križev.
zoobkozob 31. 03. 2013 17.27
-11
ja po besedah sodeč si pa velik materialist,saj ni čudno da je v naši sloveniji tako kot je
NotMe 31. 03. 2013 17.40
+14
Žal, le velik realist.
User980661 31. 03. 2013 18.39
-2
Kaj ti misliš, da je Slovenija edina možnost za zaposlitev? Bodimo realni; dandanes vsak, ki ima kaj pameti v glavi, gre živet v tujino.
NotMe 31. 03. 2013 18.46
+14
svetlana, odlična rešitev, ni kaj. Se pravi - iz našega proračuna naj se otrokom financirajo dodatki, za mlajše še vrtec, potem osnovna šola, gimnazija, zdravniki, zobarji, fakulteta, za dobro mero še kakšen magisterij - samo zato, da si potem poiščejo službo v tujini, ker jih pri nas ni? In tam plačujejo davke, dvigujejo BDP, financirajo penzije Helg, Jorgenov in Johnov? Bravo, ti še naše politike prekašaš
User980661 31. 03. 2013 18.53
+0
Kaj, torej bi ti raje videl da ljudje ostajajo tukaj in kot nezaposleni vlečejo socialko? Vidiš, ne. Mogoče odhod ni odlična rešitev, ampak večina ljudi pač išče zgolj rešitev. Se bojim, da je karkoli odličnega zgolj želja. To je trenutno pač realna situacija naše države.
NotMe 31. 03. 2013 19.07
+1
Ne, bi pa rad videl, da imajo družine otroke po svojih zmožnostih, da potegnejo tisti dodatek za dva otroka in je to to, ob tem pa normalno "vračajo" v proračun v obliki prispevkov in davkov! Potem stvar funkcionira - vplačava 800 evrov, dobiva tistih 50 evrov. Vplačaš nič, potegneš 3500, oprosti, ne gre! Potem pa še šolanje, kar poguglej, koliko otrok stane državo do svojega 18-leta. Vsekakor raje vidim, da magari vleče socialko leto ali dve in se potem zaposli v Sloveniji, tisti, ki odjadra v tujino, se navadno vrne le še za božič .
User980661 31. 03. 2013 19.13
+3
Čakaj, zdaj si rekel "ob tem pa normalno "vračajo" v proračun v obliki prispevkov in davkov" in "raje vidim, da vleče socialko leto ali dve in se potem zaposli". Ne, ne tako. Prej si napisal kot, da je v Sloveniji skoraj nemogoče dobit zaposlitev. Sklepajmo, da zaposlitve človek ne dobi. Torej, med trajno socialko in odhodom v tujino, kaj raje vidiš?
NotMe 31. 03. 2013 19.29
+3
Se naveliča vlečt socialno in sprejme bilo kakšno delo? Da naredi tako kot jaz, se morda samozaposli? Vendar priznam, v štartu ne bi šlo brez stanovanja pri starših! Me res zanima, kako bo funkcioniralo, če bodo 25, 28 in 33 letnik v eni sobici! Sem pač realist, gospodarsko stanje se sicer morda nekoč bo izboljšalo, vendar gotovo ne v naslednjih 5 - 7 letih. In otrokom brez vsaj majhnega startupa od staršev ne bo lahko. Saj nismo več v 16 stoletju!
User980661 31. 03. 2013 19.32
-1
Aja, torej zdaj praviš da delo je? V čem je potem problem? Zakaj sklepaš, da ne bi bili pripravljeni sprejeti bilokaterega dela?
NotMe 31. 03. 2013 19.51
+5
Delo je, ni pa ga lahko dobit, razen če imaš ta prav priimek!! Očitno ga imaš, ali pa še nisi iskala službe. Lahko traja 2, 3, 5, 8 let, da dobiš neko resno službo. Poleg tega pa so začetne plače tako mizerne, da sam niti slučajno ne preživiš (najemnina, hrana, benz, položnice). Se pravi - ali skupno gospodinjstvo kar takoj po prvem zmenku, da bosta dve plači pri bajti, ali pa nazaj k staršem. Če sta en, dva otroka to še gre! 70% kolegov je z univerzitetno izobrazbo pri starših. Sam sem gagal dve leti in izplaval, samo službe nisem dobil, sem si jo moral ustvariti sam! Brez pomena se je prepirat s tabo. Imam pametnejše delo.
User980661 31. 03. 2013 20.09
+0
Nimam tapravega priimka, zaposlitve pa tudi ne. Študiram še. Ampak kaj ima to veze? Glede na to, da so množične družine pogosto z kmetij je mogoče povprečnemu človeku iz takšne množične družine celo lažje dobit delo, kot pa povprečnemu edincu iz mesta.
User1047270 31. 03. 2013 14.48
+1
:)
mijavci 31. 03. 2013 14.22
+31
Pri 11 tih otrocih moraš bit precej flegmatik ker drugače te bi že v polje odpeljal
User628172 31. 03. 2013 14.07
+29
Dajte si mal prebrat, pa se mal pozanimat kako res zivijo... Parketarstvo Podlesnik je eno najbolj znanih firm v Slo, in po tem sodec, kje vse in kaj so naredili, mislim, da ne zivijo slabo!!! Ce jim tako pase ok, ni pa treba , da vse skritizirate..verjetno se imajo veliko lepse, kot katera koli familija z enim otrokom. Definitivno pa ne podpiram velikih druzin, ki zivijo na pragu revscine in nimajo otrokom kaj nudit, se osnovnih dobrin ne...
NotMe 31. 03. 2013 15.33
+3
Oprosti, upam, da ne gre za tistega Podlesnika, ki ima po podatkih Bizi.si manj kot 12 jurjev prihodkov od prodaje in skoro 5 jurjev izgube. Res upam, da sem narobnega pogledal.
Bibaleze
Bibaleze
SLEDI NAM:
Bibaleze.si
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Spremeni nastavitve piškotkov Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2024, Bibaleze.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1086