Labubu ni le še ena igrača – postal je prava kultna senzacija. Od trgovin, kjer se zanj prerivajo množice, do slavnih staršev, ki ga obešajo na torbe – ta mali pošastko je povsod.
Kdo (ali kaj) je Labubu?

Labubu je lik iz zbirke igrač, ki jih ustvarja hongkonški ilustrator Kasing Lung. Prvič se je pojavil leta 2015, a pravi preboj je doživel šele v zadnjih letih. Igračka je približno velikosti dlani, ima izrazito obrazno mimiko, špičasta ušesa in zobe, ki delujejo bolj filmsko kot otroško. Prav ta kontrast med grozljivim in prikupnim se zdi še posebej privlačen za otroke in najstnike.
Od otroške police do modne brvi
Zadeva se je iz lokalne igrače hitro razvila v globalno modno izjavo. Labubuja so začele nositi zvezdnice kot Rihanna, Dua Lipa in Lisa iz Blackpink – obešenega na torbah, telefonih, celo kot ogrlico. Letos je Labubu debitiral na pariškem tednu mode, kar potrjuje njegov prehod iz otroške sobe v svet trendov.
Povpraševanje je tako zelo naraslo, da je kitajski proizvajalec moral v Združenem kraljestvu začasno ustaviti prodajo v fizičnih trgovinah. Razlog? Kaotične vrste, prerivanja in celo pretepi med strankami.
Labubu tudi pri Beckhamovih

Da gre za pravi pop fenomen, dokazuje tudi dejstvo, da je Labubu osvojil družino Beckham. Njihova hči Harper je očetu Davidu podarila plišastega Labubuja, ki ga je ta s ponosom obesil na svojo torbo in delil v zgodbi na Instagramu.
Harper, pri svojih 13 letih že prava mala modna poznavalka, sledi trendom in to dokazuje tudi z izbiro Labubuja – ikone trenutne urbane kulture. Njena poteza je še en dokaz, da Labubu ni le trend med otroki, ampak tudi modna izjava.
Kar starši morajo vedeti
Za številne otroke (in marsikaterega starša) je Labubu le nova zanimiva zbirateljska igrača. A ne gre prezreti:
- Splet in družbena omrežja močno vplivajo na otroške želje.
- Redkost in ekskluzivnost povečujeta pritisk, da otroci "morajo imeti" igračo.
- Preprodaja in viralnost igračo hitro spremenita v statusni simbol.
Za starše je Labubu dober primer, kako hitro se igrača lahko spremeni v kulturni pojav in zakaj je pomembno, da z otroki govorimo ne le o tem, kaj si želijo, ampak tudi zakaj si to želijo.
Vir: CNN
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV