Bibaleze.si

Doma imata štiri otroke, ob tem pa sta prodrla še na avstralski trg

Matej Arh

Novice

1
09. 10. 2020 07.36

Pravijo, da ima dan pogosto premalo ur, s to trditvijo pa se zagotovo strinjajo vsi starši, ki imajo doma štiri otroke. Mi smo tokrat klepetali z Vanjo in Juretom Rainerjem, staršema, ki sta prav z namenom, da bi svojim otrokom pomagala pri težavah z atopičnim dermatitisom, doma začela razvijati kreme in šampone, danes pa sta prisotna že na številnih evropskih trgih, prodrla pa sta tudi v Avstralijo.

Jure in Vanja Rainer poleg vzgoje štirih otrok  pišeta še vse uspešnejšo poslovno zgodbo.

Vanjo in Jureta Rainerja je širna Slovenija spoznala pred dvema letoma, ko sta svojo življenjsko zgodbo delila v 3. sezoni projekta Štartaj Slovenija, že takrat pa sta nam zaupala, da sta precej pragmatična človeka, zato ob pojavu atopičnega dermatitisa pri svojih otrocih nista eksperimentirala, temveč sta mazilo, ki jim je zares pomagalo, izdelala kar sama: s svojim znanjem in svojimi rokami. Ko sta ugotovila, da lahko pomagata tudi drugim, sta ustvarila blagovno znamko 4KIDSANDUS in Sloveniji sprva ponudila šampone in balzam za lase, v zadnjih dveh letih pa sta ponudbo precej oplemenitila. Mi smo klepetali z njima o tem, kakšen je urnik samostojnih podjetnikov, ki imata doma še štiri otroke, stare od osem do petnajst let. 

Ko smo prvič klepetali pred dvema letoma, sta dejala, da vajini otroci zaenkrat še ne kažejo zanimanja za podjetništvo. Se je morda to v zadnjih letih, ko sta nanizala številne uspehe, že kaj spremenilo?

Otroci odraščajo, najstarejši je letos prvič prestopil srednješolski prag. Med poletnimi počitnicami je v podjetju pomagal z enostavnejšimi deli, kot so pakiranje, zlaganje embalaže, polnjenje krem ... Zdaj je v teh letih, ko se je treba odločiti, kaj boš v življenju počel, vendar je podoben večini vrstnikov in se mu še ne sanja, kaj je oz. bo njegov sanjski poklic. Ostali trije so še premladi, sicer želijo dati svoj delček k mozaiku naše zgodbe, vendar jih zaenkrat zanimajo drugi, bolj očem in ušesom privlačni poklici. 

Vajine izdelke je zdaj moč najti tudi v drugih evropskih državah, bojda sta prisotna tudi v Avstraliji. Kje vse so torej vajini izdelki že na voljo in kakšne so še vajine želje?

V tem trenutku aktivno delamo na vstopu na tuje trge. Trenutno se naši izdelki v tujini prodajajo preko posrednika, večina v našem podjetju proizvedenih izdelkov pa se v tujini prodaja za druge blagovne znamke. Ja, tako lahko proizvode 'Narejeno v Sloveniji', izdelane v Radečah, najdemo tudi v Avstraliji. Kot sva že dejala, je trenutno v izdelavi nova spletna stran, ki bo bolj prijazna tudi potencialnim kupcem iz tujine. 

V letu po vstopu v projekt Štartaj Slovenija sva se v podjetju srečala z izrazito prostorno stisko. Sicer proizvodnja in pakirnica lahko pogoltneta še večja naročila, vendar imamo težave s skladiščenjem embalaže in končnih produktov. Najeti sva morala še dodatni prostor, s tem pa se je strošek najemnim tako povišal, da naju je prisilil v resno razmišljanje. Najina želja je, da v prihodnjem letu najdemo podjetju prijazno okolje, ki nas ne bo oviralo pri uresničitvi cilja postavitve lastnega gospodarskega objekta. 

Jure in Vanja Rainer poleg vzgoje štirih otrok  pišeta še vse uspešnejšo poslovno zgodbo.
Jure in Vanja Rainer poleg vzgoje štirih otrok pišeta še vse uspešnejšo poslovno zgodbo.FOTO: Aljoša Rebolj

Posla je zagotovo čedalje več, vidva pa imata še vedno štiri otroke. Kako usklajujeta službeni urnik z njimi? Kako je videti vaš povprečen dan?

Ostajava zvesta najinemu prepričanju, da se da v osmih urah storiti ogromno. Res je, da pride kakšen dan v tednu, ko se delo podaljša, vendar višek ur kompenzirava še v istem tednu. Torej delava osem ur na dan, pet dni v tednu in nič več. Ne poslužujeva se kakšnega posebnega usklajevanja službenega in domačega urnika. Povprečen dan je pri nama res povprečen, zjutraj vstanemo, otroci pozajtrkujejo, ko se peljeva v službo, jih mimogrede odloživa v šoli, v osmih urah postoriva vse, kar je potrebno za nemoteno delovanje podjetja, otroci se ob petnajstih vrnejo iz šole, gremo domov, skuhamo kosilo, otroci opravijo domače naloge, nato jih odpeljeva na obšolske dejavnosti, a jih s tem ne obremenjujeva, zato si je lahko vsak izbral samo eno. Zvečer sledita igra in večerja, nato pa spanje ... Čista rutina, nič takega, kar bi izstopalo. 

Kljub vsemu niste zgolj podjetniki, ki smo jih spoznali v oddaji Štartaj Slovenija. Kaj bi v svojem zasebnem življenju izpostavili, da se je spremenilo, popravilo, izboljšalo?

S finančno stabilnostjo podjetja je z naju padlo ogromno breme, ki je stresno vplivalo tudi na zasebno življenje. Življenje se nam je tako precej spremenilo na bolje in recimo, da se je vrnilo v normalo. Ker nimamo več finančnih težav, je predvsem bolj sproščeno in brezskrbno. Zdaj si lahko privoščimo dopust in izlete, kar je bilo pred leti misija nemogoče. Lahko bi rekli, da imamo normalno življenje. 

Zakonca Rainer sta svojo blagovno znamko 4KIDSANDUS v zadnjih dveh letih oplemenitila z novimi izdelki in prodrla na svetovni trg.
Zakonca Rainer sta svojo blagovno znamko 4KIDSANDUS v zadnjih dveh letih oplemenitila z novimi izdelki in prodrla na svetovni trg.FOTO: Aljoša Rebolj

Življenje se nam je v zadnjih mesecih pošteno obrnilo na glavo. Kako ste vi dojeli novo realnost in kako ste se z njo soočili?

Slabo, vendar če nečesa ne moreš spremeniti, se moraš situaciji prilagoditi. Vedeli smo, da karantena ne more trajati v nedogled. Zanimiv pa je podatek, da se je ravno v obdobju karantene povečala prodaja naših izdelkov v Sparu in znižala na spletu. 

Kako ste si krajšali čas v obdobju karantene?

Jure: 'V podjetju smo že za drugo leto razvili nekaj novih izdelkov, doma smo z otroki igrali namizni tenis, igral pa sem tudi učitelja 15, 13, 11 in 8 let starim otrokom in ker smo bili zaprti v občine, naša občina pa je majhna in hribovita, sem prekolesaril vse asfaltirane ceste v naši občini in to večkrat.'

Vanja: 'Kljub vsemu se mi zdi, da je čas karantene hitro minil. Jaz osebno sem doživela popoln osebnostni reset. Posvetila sem se lahko sebi, svojemu razmišljanju, upočasnil se je tempo življenja. Ni bilo več dirkanja naokoli in gledanja na uro. Mislim, da mi je ta korona s tega vidika kar koristila, da sem uredila misli, se posvetila in zazrla v prihodnost in dobila nove ideje za naprej, kar mi pred tem ni uspelo.'

Časi so še vedno negotovi. Kaj vas zdaj najbolj navdaja z upanjem?

Optimizem, za dežjem vedno posije sonce, ne vem, zakaj bi bilo v tem primeru kaj drugače. 

Kaj bo po vašem mnenju največja lekcija, ki jo bomo potegnili iz dogodkov minulih mesecev?

Prva asociacija: 'Ne jemlji življenja preveč resno, nihče ne pride živ iz njega.'

Največja lekcija pa je: Kako zelo pomembno je, da nismo odvisni od tujih trgov, da smo samooskrbni in da kupujemo slovenske izdelke. Če smo dojeli to lekcijo, potem morda še vedno lahko postanemo 'druga Švica'. Le če bomo znali ceniti domače, lokalno, slovensko in bomo to tudi kupovali, se lahko nadejamo nekoč boljšega življenja tudi v smislu boljših plač. Če ne podpiramo slovenskega gospodarstva in ne kupujemo naših izdelkov, je posledično manj delovnih mest v gospodarstvu, nižji standard in nižje plače. Upam pa, da bomo iz dogodkov potegnili čim več pozitivnega, se spominjali dobrih stvari, slabe pa čim prej pozabili.

Zakaj se morajo vajini novi izdelki preprosto znajti v nakupovalnih košaricah slovenskih kupcev? 

Še vedno smo majhni, butični igralci na ogromnem odru kozmetične industrije. Prav zaradi tega si lahko lažje privoščimo dražjo in okolju prijaznejšo embalažo. Pa da kupci ne bodo kupovali izdelkov samo zaradi embalaže. Po analizi trga lahko z gotovostjo trdimo, da ja naš novi šampon prvak med aktivnimi sestavinami in prava redkost na trgu, formulacija naravne kreme, ki je mimogrede izdelana po hladnem postopku (sestavine tako ne izgubljajo hranljive vrednosti), sam proizvodni proces pa prihrani ogromno energije, je primerna za nego širokega izbora različnih kožnih tipov, serum pa je dodatek h kremi in je bogat vir antioksidantov, vitaminov in higroskopskih spojin, ki regenerativno in mladostno vplivajo na videz kože. 

Jure in Vanja Rainer
Jure in Vanja RainerFOTO: Aljoša Rebolj

Zakonca Rainer sta namreč po dveh letih znova vstopila v projekt Štartaj Slovenija, ki je letos drugačen, saj z novimi izdelki v trgovinah Interspar in Spar gosti že znane podjetnike, katerih zgodbe smo spoznali v preteklih letih. Tako sta tokrat predstavila tri novosti, intenzivno vlažilno kremo za obraz s kolagenom, anti-ageing serum za obraz, vrat in dekolte ter šampon za krepitev in rast las. Tako kot sta svoj povsem prvi izdelek izdelala iz lastnih potreb, priznavata, da sta tudi zdaj prisluhnila sebi in potrebam njihovih rednih strank: 'Vanja ima že od najstniških let težave z aknami, posledično brazgotinasto in pordečelo kožo na obrazu, v prav ta kritična leta, ko po telesu divjajo hormonske nevihte in posledično povzročajo težave z aknasto in nečisto kožo, pa sta vstopila tudi najina starejša otroka. Po prvotni težavi z atopičnim dermatitisom se je torej pojavila nova. Ker ima podobne težave še veliko več ljudi, je bil razvoj nove kozmetične linije samoumeven. Torej z rastjo in razvojem otrok se razvija tudi izbor izdelkov naše blagovne znamke.'

Zakonca Rainer sta na police trgovin Interspar in Spar poslala nove izdelke, navdih zanje pa sta tudi tokrat našla pri sebi in svojih otrocih.
Zakonca Rainer sta na police trgovin Interspar in Spar poslala nove izdelke, navdih zanje pa sta tudi tokrat našla pri sebi in svojih otrocih.FOTO: Arhiv Štartaj Slovenija
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

Komentarji (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
Bibaleze
Bibaleze
SLEDI NAM:
Bibaleze.si
Oglaševanje Uredništvo PRO PLUS Moderiranje Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Pravila ravnanja za zaščito otrok
ISSN 2630-1679 © 2024, Bibaleze.si, Vse pravice pridržane Verzija: 740