waldorfske

Šola, v kateri se učenec nauči plesti nogavice, igrati klavir in računati na pamet
Tudi v Sloveniji je šola, v kateri učitelj pred vstopom v razred pozdravi vsakega učenca s stikom roke in si z njim izmenja pogled. Uro pričnejo s pozdravom in recitacijo reka ali pesmi. Sledijo novice – učitelj in učenci si zaupajo, kaj so novega doživeli. Otroci si sami ustvarijo učbenike oziroma so učbeniki njihovi zvezki, številčnih ocen do sedmega razreda ni. Vseeno pa po besedah učitelja Jake Štoka "učenci pridobijo vse potrebno znanje in veščine, ki jih potrebujejo. Dodal bi, da usvojijo še mnogo več, saj je pri nas v ospredju celotna osebnost, vse človekove potrebe, humanizem v širšem smislu. Trudimo se oblikovati samozavestne, optimistične osebe, ki jih ni strah stopiti v svet. Osebe, ki znajo sodelovati in ki zmorejo razmišljati zunaj okvirov. Naš predmetnik je zelo pester, omogoča, da otroci razvijajo kreativnost in jih ni strah morebitnega neuspeha."

Šolanje doma: ''Hej, a bova danes malo pisala, pa malo v delovne zvezke pokukala?''
Gita Mateja de Laat, univ. dipl. zgodovinarka, poučuje svoje otroke doma. Njihovo šolanje se razlikuje od tistega, ki ga poznajo naši učenci v razredih. Pri otroku skuša spodbuditi motivacijo za to, da se otrok nekaj nauči, in meni, da je to ključnega pomena.

Zavod za razvoj waldorfske pedagogike Maribor
Valvasorjeva ulica 94<br>2000, Maribor<br>TEL: 02 251 63 34<br>FAX: 02 620 56 81