učne tehnike

Kreativne in sodobne tehnike učenja za najstnike
Najstniki odraščajo v svetu, polnem dražljajev, kjer njihovo pozornost nenehno preusmerjajo telefoni, odnosniški izzivi in poplava informacij. Pri osvajanju učnih snovi so jim lahko v pomoč tehnike, ki ne le izboljšajo pomnjenje, ampak jih hkrati angažirajo, spodbujajo radovednost in jim dajo občutek, da imajo nadzor nad svojim učnim procesom. V nadaljevanju so opisane sodobne in kreativne tehnike učenja, ki jih lahko predlagate svojemu najstniku.

Tako bo otrok delal domače naloge, se učil in skrbel za šolo
Pogosteje smo v šolske obveznosti vpleteni pri mlajših šolarjih, ki običajno še potrebujejo precej pomoči in opomnikov, medtem ko se od starejših učencev že pričakuje več samostojnosti in odgovornosti. Do tega pa je treba priti in koraki so postopni. Vmes bo včasih nastopil dan, ko se otroku ne bo ljubilo naglas brati, ko bo pozabil, kaj je treba narediti za domačo nalogo, ko bodo barvice neošiljene. Takrat so potrebni pogovor, razumevanje, spodbujanje, podpora. Gre za "tek na dolge proge", za dolg proces, v katerem nam bo – upamo – uspelo vzgojiti odgovorne odrasle z delovnimi in učnimi navadami. Za optimalen rezultat je treba imeti veliko potrpljenja in vzajemnega spoštovanja, a vredno se je potruditi, da nam uspe vzgojiti samozavestne in odgovorne učence z dobrimi delovnimi in učnimi navadami. Kako, pojasnjuje Lea Čerin, univ. dipl. pedagoginja ter svetovalka in mentorica za uspešno učenje.

Disgrafija in disortografija: kako pomagati ob težavah pri pisanju?
Disgrafija in disortografija sta specifični motnji pisanja, ki se izražata kot težave s črkovanjem, čitljivostjo in pravilnim zapisovanjem. Pisanje je videti zmedeno, med besedami in črkami so neenakomerni presledki, besede so preveč skupaj ali preveč narazen, učenec ne zmore slediti črtam v zvezku, zapisuje različno velike črke in pisalo težko drži v roki, ob vsem pa se lahko sooča še z drugimi učnimi težavami.

Razvojne težave otrok rešujemo z naravno metodo
Vabljeni na seminar za uspešno pomoč otrokom s težavami, kot so disleksija, hiperaktivnost, motnja pozornosti, vedenjske in učne težave: 28. – 30. 6. 2015.