Iskanje

Zdravnik

Karla Klander

Karla Klander, nutricistka in svetovalka za zdravo prehrano

Karla Klander je svetovalka za zdravo prehrano, hujšanje in zdrav življenjski slog, certificirana nutricistka, kolumnistka in avtorica spletne strani za zdravo prehrano in zdrav način življenja.

Že odgovorjena vprašanja

Hujšanje in telesna vadba

Ključne besede: Hujšanje, telesna vadba

Simptomi:

Deli telesa:

Vprašanje: Pozdravljeni! Zanima me koliko naj bi se človek gibal pri hujšanju. Sama sem omejila prehrano. Malo ločujem in zvečer samo sadje in ne prepozno. 4 do 5x na teden pa tečem približno 20 min in 20 minut hitro hodim. Je to dovolj in kaj še priporočate glede prehrane? Hvala vam!
Odgovor: Pozdravljeni, v kolikor niste vajeni vadbe, je to, kar ste opisali, čisto dovolj. Bodi pa le pozorni, da počasi intenzivnost svoje vadbe povečujete. Torej, dolžino teka na vsake toliko nekoliko podaljšajte. Predlagam pa vam, v kolikor utegnete, da poleg aerobne vaje (tek) začnete še z drugimi oblikami vadbe - raztezanje vam bo vzelo le nekaj minut na dan, prinaša pa velike koristi. Dobro pa je, da vadite tudi za moč (dvigovanje uteži). Za najboljše uspehe je potrebno te tri oblike vadbe med seboj kombinirati. Glede prehrane bi vam priporočala, da sadje uživate dopoldne do dvanajste ure. Za zvečer bi vam morda raje priporočala solato. Vsekakor se še naprej držite ločevanja živil. Čim več pojejte surovega sadja in zelenjave. Poskrbite tudi za precejšen vnos zelenolistnate zelenjave (lahko v obliki t.i. zelenih smoothie-jev.) Izogibajte se sladkarijam, sladkim napitkom, predelani hrani, izdelkom iz bele moke, pretirani uporabi živalskih beljakovin.. Popijte dovolj tekočine, imejte manjše obroke in svojo hrano dobro prežvečite. Seveda vnos hrane tudi količinsko omejite. Lep pozdrav in vse dobro vam želim,
Karla Klander, nutricistka in svetovalka za zdravo prehrano, 13.04.2012

Anketa Arhiv

Kaj največkrat naredite, ko ima otrok izbruh?


Ženska Moški