Trebuh

Uspelo vam bo imeti spet vitek pas, če se boste določeni hrani odrekli. (Foto: Profimedia)

1. Beli riž, bele testenine, beli kruh

Namesto tega izberite polnozrnato varianto.

2. Polnomastno mleko

Znano je, da je polnomastno mleko ne pripomore k vitkosti, ker je zelo kalorično in vsebuje veliko količino maščob.

3. Gazirane pijače

Četudi imate na voljo dietno gazirano pijačo, jo zavrnite.

4. Mafini

Morate se zavedati, da en mafin vsebuje več kot polovico dnevne priporočene količine sladkorja, obenem pa je tudi zelo kaloričen.

5. Sir

Sir je sicer dober izvor kalcija, vendar se v njem skrivajo tudi nasičene maščobe. Zelo majhna količina sira vsebuje polovico priporočenega dnevnega vnosa maščob.

6. Vsa živila, ki vsebujejo trans maščobe

Že majhna količina trans maščob lahko vpliva na vaše zdravje in povečanje obsega pasu. Trans maščobe se skrivajo v pekovskih izdelkih, kokicah za mikrovalovno pečico in ocvrti hrani.

7. Predelani mesni izdelki

Salame, hrenovke in klobase so mamljive, vendar se jim morate izogniti, če želite raven trebuh.

Kardiolog Arthur Agatston se je domislil posebnega načina hujšanja, s katerim na zdrav način izgubljate kilograme in vam zaradi tega ne kruli v želodcu.

8. Beli sladkor

V belem sladkorju je zakladnica ogljikovih hidratov, ki vplivajo na telo tako, da se maščoba zbira predvsem na trebuhu.

9. Alkohol

Vse vrste alkoholnih pijač bodo pustile posledice na vašem trebuhu.

10. Čips

Ne tolažite se s čipsom, ker je zelo kaloričen, vsebuje veliko soli in v njem se hkrati skrivajo trans maščobe.

11. Sol

Ne solite si jedi še dodatno.

Hujšanje, ki daje dolgoročne rezultate, pa je ...

Zdrav zajtrk

Bodite dober zgled otrokom in se prehranjujte zdravo. (Foto: Profimedia)