Ovsena kaša

(Foto: Thinkstock)

Strokovnjakinji za prehrano Gill Rapley in Tracey Murkett sta podala seznam, kaj lahko pripravite malčkom za zajtrk.

- Če se vam mudi oz. otrok zjutraj ne mara veliko jesti, je sadje vedno dobrodošlo.

- Predlagata tudi nekoliko pozabljeno jed: ovseno kašo, ki jo lahko obogatite s skuhanim ali suhim sadjem in oreščki. Ovseno kašo lahko zamenjate z riževo, proseno, kvinojino.

- Probiotični jogurt je odličen za začetek dneva. Okus mu lahko popestrite z jagodičevjem ali kakšnim drugim sadjem.

- Na jedilnik lahko uvrstite tudi umešana jajca.

- Če imajo otroci radi kosmiče, jim jih ponudite že za zajtrk. Pazite le, da so primerni za otroke, da ne vsebujejo veliko sladkorja in soli.

- Okusna ideja za zajtrk po mnenju strokovnjakov je tudi rižev ali ovsen vafelj, namazan z arašidovim maslom, sirom ali 100-odstotno sadno marmelado.

- Mogoče nam malce manj znano, toda za zajtrk predlagata tudi pečen fižol na toastu.

- Zdrav začetek dneva je tudi s sirom in toastom.

Recepti

Koruzna kaša z banano

Rožnata zdrobova kaša

Doma pripravljen jogurt

Rožnati misliji

Kuskus s sadjem

Kvinoja v pomarančnem soku

Zapečena prosena kaša s suhimi slivami

(Foto: Profimedia)