Nosečnica telovadi

Ste med nosečnostjo telovadili? (Foto: iStockphoto)

Športne aktivnosti, ki se odsvetujejo

Inštruktorica pilatesa Dunja Gačnik nosečnici ne priporoča vadbe s hulahop obročem, ker pravzaprav hitri in sunkoviti gibi niso primerni niti na začetku nosečnosti, niti v drugem trimesečju, niti tretjem trimesečju.

Višja fizioterapevtka Darja Ščepanović nosečnicam odsvetuje prav tako borilne športe, košarko, odbojko in vse tiste, pri katerih lahko pride do padca. Med njimi sta smučanje in jahanje.

Priporočljive aktivnosti

''Pilates je uravnotežena in varna oblika telesne vadbe, ki kombinira vaje za gibljivost, le-te so sestavni element joge, kot tudi vaje za razvoj moči, ki so del fitnes programa. Pilates za nosečnice izhaja iz klasičnih vaj pilatesa, gibanje pa je prilagojeno potrebam vseh nosečniških obdobij. Poudarek je na vajah, ki preprečujejo spremembe v drži in krepijo mišice, ter takšnih, ki ohranjajo kondicijo, potrebno za porod. Ta telesna dejavnost omogoča nosečnicam varno in učinkovito vadbo vseh devet mesecev,'' pojasnjuje Gačnikova.

Med nosečnostjo so zelo primerne oblike vadbe tudi nordijska hoja, lahkotna aerobika, plavanje in joga.

Vsak dan se lahko opravite na sprehod v naravo in uživate na svežem zraku.

Odženite težave stran!

Bolj boste aktivni (seveda po svojih zmožnostih), manj nosečniških težav vas bo pestilo. Z redno vadbo boste tako odgnali bolečine v križu, nespečnost, glavobol, zatekanje nog …