Zeljna juha

(Foto: iStockphoto)

Zelenjavna juha

Juha za hujšanje se kombinira z drugimi živili, njena glavna sestavina pa je zelje. Lahko ji dodate čebulo, papriko, paradižnik, peteršilj in korenček. Pripravite jo tako, da se že prvi dan skuha večja količina in se jo naslednje dni samo pogreje.

Sestavine za juho: ena glava zelja, šest čebul, tri zelene paprike, trije korenčki, štirje paradižniki, peteršilj, sol, poper, 1,5 litra vode

Kaj lahko in česa ne smete jesti?

Poleg juhe lahko ob določenih dnevih jeste tudi druga živila. Prvi dan diete tudi sadje, ki vsebuje veliko količino vode in nima toliko ogljikovih hidratov. Pijete lahko nesladkane čaje, sadne sokove brez sladkorja in vodo.

Drugi dan se lahko ob juhi uživa zelenjava, ki jo pripravite s kuhanjem, dušenjem, pečenjem ali jeste svežo. Izbirate le zelenjavo, bogato z vlakninami in siromašno z ogljikovimi hidrati.

Tretji dan lahko poleg juhe jeste zelenjavo in sadje, ne smete pa uživati banan, stročnic, žit in krompirja.

Četrti dan lahko uživate juho, banane, mleko in mlečne proizvode.

Peti in šesti dan lahko poleg juhe jeste kuhano goveje meso in zelenjavo. Zelenjavo oba dneva lahko jeste v neomejenih količinah, mesa pa le 600 g.

Sedmi dan lahko zraven juhe uživate največ 100 g kuhanega polnozrnatega riža in tudi zelenjavo.

Jejte jo trikrat dnevno oz. takrat, ko ste zares lačni, ostala živila pa uživajte po potrebi.

Med dieto je dovoljeno piti kavo in črni čaj brez sladkorja, ne smete pa jesti sladic, kruha, testenin in prigrizkov.

Škotska juha

(Foto: iStockphoto)

Ne predolgo …

Tretji dan zvečer boste že lahko opazili razliko v kilogramih. Z juho ne smete dolgo hujšati, lahko je recimo uvod v drugo dieto.