Spanje

(Foto: iStockphoto)

1. Debele temne rolete

Debele temne rolete v spalnici lahko poskrbijo, da bo v sobi tudi do pet stopinj manj. Čez dan jih imejte obvezno spuščene. Lahko jih zamenjate tudi z debelejšimi zavesami. Šele, ko pade temna noč, odprite okno in prezračite prostor.

2. Vadite 'mrzlo' dihanje

Pred spanjem se usedite pred ventilator ali odprto okno in se sprostite. Zaprite oči počasi vdihavajte zrak. Globoko dihanje ponovite petkrat, nato prenehajte. Spet odprite usta in dihajte skozi njih, izdih pa naj bo skozi nos. Ponovite to vajo petkrat. To vam bo pomagalo pri umiritvi in ohladitvi telesa.

3. Lanena posteljnina

Lan je idealna izbira za poletno posteljnino, saj je lahkotnejši. Preprečil bo potenje.

4. Tanko pokrivalo

Mnogi poleti ne morejo spati odkriti, ker potrebujejo občutek teže, zaščitenosti. Nabavite si lahkotno laneno pokrivalo.

5. Vonj mete, sivke ali evkaliptusa

 Vsi ti vonji ohlajajo telo in poskrbijo, da bo zrak okoli vas osvežujoč, kar pripomore k ohlajanju telesa navznoter. Lahko uporabljate osvežilec zraka, sveče, eterična olja, kar vam najbolje ustreza.