Semenčice

(Foto: Thinkstock)

Poskrbite za svoje zdravje

Prekomerna teža ima lahko velik vpliv na spermo, zato je priporočljivo, da se zdravo prehranjujete in ukvarjate s športom.

Prav tako se izogibajte stresu.

Recite stop kajenju

Kajenje lahko zmanjša število spermijev, hkrati pa jih tudi upočasni. Priporočljivo je, da tri mesece, preden se odločite za otroka, prenehate kaditi. Prav tako se morate izogibati marihuani in drugim drogam.

Pazite na temperaturo

Za proizvodnjo spermijev je potrebna določena temperatura. Izogibajte se savnam, vročim kopelim, ozkim hlačam in premajhnim, oprijetim spodnjicam.

Strokovnjaki niso enotni glede tega, ali držanje prenosnika v naročju vpliva na kakovost spermijev.

Prehrana, bogata s folno kislino

Če moški ne je hrane, bogate s folno kislino, obstaja več možnosti za nepravilnosti v kromosomih spermijev. Dnevno naj bi moški zaužil 400 mg folne kisline, zato je dobro, da se na njegovem jedilniku znajdejo grah, zelenolisnata zelenjava, polnozrnate žitarice, agrumi in kruh ter testenine, obogatene s folno kislino.

Manj kave in alkoholnih pijač

Koncentracija spermijev je nižja pri moških, ki pijejo veliko kave in gaziranih pijač. Priporočljiva doza kofeina dnevno je 300 mg (pri čemer so vključeni kava, čaj, čokolada in energijske pijače).
Alkohol lahko zmanjša proizvodnjo spermijev.

Računalnik

(Foto: Thinkstock)