Predstavnica podjetja Evelyn Mazzocco je dejala, da so v podjetju vzhičeni, saj dejansko spreminjajo podobo znamke in da bodo nove barbike bolje odražale resničnost in različne tipe žensk, tako da bodo deklice lahko našle tisto, ki jih najbolj nagovarja, poroča Deutche Welle.

Nove barbike bodo imele sedem različnih odtenkov polti, 22 barv oči, 24 različnih frizur ter različne obleke in modne dodatke. Sprva jih bo Mattel prodajal na spletu, nato pa v trgovinah. Seveda bo plavolasa barbika, ki so jo začeli izdelovati pred 57 leti, ostala.

Barbika z oblinami ima večje prsi in zadnjico, pa tudi trebušček in se bo celo znašla na februarski naslovnici časnika Time.

Kot navaja nemška tiskovna agencija dpa, želi Mattel z novimi barbikami izboljšati njihovo sicer upadajočo prodajo. Prodaja namreč pada že tretje leto zapored. V prvi polovici lanskega leta je padla za 16 odstotkov.

Mattel je sicer že v preteklosti uvajal nove barbike, a tokrat se bodo prvič razlikovale po tipu telesa.

Lani je tako Mattel uvedel barbike, s katerimi se zaradi dodane tehnologije lahko otroci pogovarjajo, leta 1980 pa temnopolto barbiko.