Sarah Stage je pred dvema letoma kljub intenzivni vadbi rodila zdravega in veselega dečka, kar ves čas dokazuje z objavami na Instagramu. Znova pa se je znašla na udaru kritik.

Noseča je šest mesecev in njen nosečniški trebuh je tokrat neviden. Prekrivajo ga mišice, zaradi česar marsikdo komentira, da se igra z zdravjem otročka, ki ga nosi pod srcem.

''Imam majhen trebuh, ker dojenčka drugače nosim. Zdravnik pravi, da je dojenček resnično nižje. Popolnoma vznemirljivo je, vaše telo se v kratkem obdobju spremeni, ampak je povsem vredno tega,'' je svoj videz komentirala manekenka Sarah.    

Noseča pa je tudi znana športnica. 

Primerna aktivnost med nosečnostjo

Vse bolj priljubljeno spet postaja vrtenje hulahup obroča. Zato so se tudi nekatere nosečnice začele spraševati, ali je to primerna vadba za njih. Druge se sprašujejo, ali se lahko še naprej ukvarjajo z borilnim športom ali lahko jahajo … Navajamo športne aktivnosti, ki so primerne za ženske v veselem pričakovanju in tiste, ki niso priporočljive oziroma ogrožajo otrokovo zdravje.

Športne aktivnosti, ki se odsvetujejo

Inštruktorica pilatesa Dunja Gačnik nosečnici ne priporoča vadbe s hulahup obročem, ker pravzaprav hitri in sunkoviti gibi niso primerni niti na začetku nosečnosti, niti v drugem trimesečju, niti tretjem trimesečju.

Višja fizioterapevtka Darja Ščepanović nosečnicam odsvetuje borilne športe, košarko, odbojko in vse, pri katerih lahko pride do padca. Med njimi sta smučanje in jahanje.

Priporočljive aktivnosti

''Pilates je uravnotežena in varna oblika telesne vadbe, ki kombinira vaje za gibljivost, te so sestavni element joge, kot tudi vaje za razvoj moči, ki so del fitnesprograma. Pilates za nosečnice izhaja iz klasičnih vaj pilatesa, gibanje pa je prilagojeno potrebam vseh nosečniških obdobij. Poudarek je na vajah, ki preprečujejo spremembe v drži in krepijo mišice, in takšnih, ki ohranjajo kondicijo, potrebno za porod. Ta telesna dejavnost omogoča nosečnicam varno in učinkovito vadbo vseh devet mesecev,'' pojasnjuje Gačnikova.

Med nosečnostjo so zelo primerne oblike vadbe tudi nordijska hoja, lahkotna aerobika, plavanje in joga.

Vsak dan se lahko odpravite na sprehod v naravo in uživate na svežem zraku.

Odženite težave stran!

Bolj boste aktivni (seveda po svojih zmožnostih), manj nosečniških težav vas bo pestilo. Z redno vadbo boste tako odgnali bolečine v križu, nespečnost, glavobol, zatekanje nog …