1. Izogibajte se gaziranim pijačam

Raziskovalci so ugotovili, da imajo ženske, ki spijejo dva ali več kozarcev gazirane pijače dnevno, 16 odstotkov nižjo stopnjo plodnosti v primerjavi z ženskami, ki jih sploh ne pijejo.

2. Pojdite zgodaj spat

Ženske, ki so privolile v umetno oploditev, imajo boljše rezultate, če spijo od sedem do osem ur na noč.

3. Ustna higiena

Bolezni dlesni lahko vplivajo na zanositev. Raziskovalci so spoznali, da se lahko to obdobje podaljša za dva meseca. Redno hodite na preglede k zobozdravniku in skrbite za ustno higieno.

Zanositev

(Foto: Thinkstock)

4. Zmerna telovadba

Suhljate ženske, ki telovadijo pet ali več ur tedensko, imajo do 42 odstotkov manj možnosti za zanositev v primerjavi z ženskami, ki ne vadijo tako intenzivno.

5. Koliko lahko gledate televizijo?

Strokovnjaki so dokazali, da imajo moški, ki gledajo televizijo več kot 20 ut tedensko, tudi do 44 odstotkov manjšo količino spermijev v primerjavi z moškimi, ki sploh ne gledajo televizije.

6. Stres

Stresu se je zelo težko izogniti, toda ko je nivo stresa previsok, takrat prenehate ovulirati.

7. Izogibajte se glutenu

Dokazali so, da ima kar 6 odstotkov žensk, ki jim ne morejo dokazati, zakaj so neplodne, celiakijo. Proizvajajo antitelesa, ki ovirajo razvoj posteljice. Potem ko prenehajo jesti hrano z glutenom, kar 95 odstotkov žensk zanosi.

8. Telesna teža

Pri prekomerno težkih moških je večja verjetnost, da bodo imeli manjšo količino semenčic, prav tako so počasnejše.

9. Kajenje

Kajenje vodi k nižji kakovosti semenčic in prav zato priporočajo, da prenehate kaditi, če želite, da vaša partnerica zanosi.

10. Mobilni telefon

Moški, ki nosijo mobilni telefon na pasu ali v žepu, imajo manjšo količino semenčic, in sicer zaradi elektromagnetnih valov.