dominvrt

Dva vzroka, zakaj vam primanjkuje energije: kako ukrepati?

STARŠI
0
21.02.2017, 8:09

Mame majhnih otrok lahko kaj kmalu opazijo, da jim primanjkuje energije. Eden od vzrokov za to je lahko tudi to, da preprosto pozabijo na kosilo ali ne spijo dobro.

Dva vzroka, zakaj vam primanjkuje energije: kako ukrepati?

Ženska
Ženska/ FOTO: Thinkstock

Ne izpuščajte obrokov!

Morda je zato kriva prezaposlenost, morda ste se želele znebiti nekaj teže, ki ste jo pridobile med nosečnostjo. Karkoli je bil razlog tega, da ste izpustile kosilo, je sedaj krivo, da vam primanjkuje energije. Verjetno ste že slišale, da je zajtrk zelo pomemben, in tudi je, vendar pa so mame, ne glede na to, ali jih zaposluje dom ali služba, po navadi same krive tega, da preskočijo kosilo. Da pa bi imele dovolj energije, ne smete čakati do večerje, da bi kaj pojedle.

Lauren Slayton, strokovnjakinja za prehrano iz New Yorka pravi: ''Mame pogosto pojejo malo otroškega piškota tu, malo krekerja tam, vendar pa to preprosto ni dovolj.''Ko preskočimo pravi obrok, se nam zmanjša količina sladkorja v krvi, kar vpliva na našo energijo, razpoloženje in sposobnost jasnega razmišljanja.

Rešitev: pustite drobtinice na pultu in se, če ste doma, usedite skupaj z otrokom in v miru pojejte.

Na delovnem mestu pa vsaj za trenutek prekinite z delom in si privoščite solato ali zdrav sendvič.

Spanje
Spanje/ FOTO: Thinkstock

Dobro spite!

Recept za dobro spanje je pravzaprav preprost. Strokovnjaki priporočajo, da eno uro pred spanjem ugasnete televizijo, računalnik in prenosni telefon, kajti le tako se boste dobro naspali.

Devet od desetih ljudi je priznalo, da uporabljajo elektronske naprave zadnjo uro pred spanjem, vendar strokovnjaki trdijo, da jim to ruši spalne navade. Še več, izpostavljajo, da je umetna svetloba z zaslonov prevelik spodbujevalnik možganov. Med najbolj negativne uničevalce mirnega sna spadajo igranje videoigric, uporabljanje prenosnih telefonov in brskanje po internetu.

Dr. Charles Czeislers harvardske medicinske šole razlaga podrobnosti raziskovanja: ''Izpostavljenost umetni svetlobi zmanjšuje sproščanje hormona, ki narekuje spanec, nasprotno – poveča budnost in spreminja spalne navade na uro pozneje.''

Tudi če ugasnete luč, vam tehnologija še vedno krati miren spanec. Ena oseba od desetih je izjavila, da jo pogosto sredi noči zbudijo telefonski poziv, sporočilo ali elektronsko pismo.

Če želite biti kos vsem dnevnim nalogam, ki vam jih zastavlja starševstvo, boste dober spanec potrebovali kar nekaj let, preden vaši ptički ne odletijo iz gnezda. Uvedite majhno spremembo doma: znebite se tehnike v spalnici in kakovostno prespite noč. 

Komentarji (0)

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti. S klikom na gumb Spletno oko prijavite komentar, za katerega menite, da vsebuje sovražni govor.

Google Huaweiu onemogočil dostop do posodobitev ...
Čeferin o sankcijah velikim: Včasih pozabimo, za ...
'Rešila mu je življenje. Bil je izgubljen. Ni več ...
‘Kaj naj, če so mi pa spet hodile vragolije po ...
S preprostim trikom izgubila 84 kilogramov
Hitra in sočna sladica, ki se vedno posreči!
Rojstni list razkril, kje je v resnici rodila ...
Corinna Schumacher: Hčerka razmišlja o slovesu
Zakaj sadja ni dobro uživati preveč?
6 načinov, na katere služi Kim Kardashian
Triki shranjevanja v majhni kuhinji
Pospešuje presnovo, odpravlja stres in izboljšuje ...